Ettevõttest
Pro Beauté pakub oma juuksurisalongidest partneritele laia valikut tippkvaliteediga tootesarju ning igakülgset tuge konsultatsiooni ja koolituste näol. Meie e-poe klientidele pakume võimalust osta profibrändide tooteid ning saada blogist inspiratsiooni juuste ja naha eest hoolitsemiseks.
Visioon - Pro Beauté visioon on olla aastaks 2027 Baltikumi eelistatuim täislahendust pakkuv partner juuksurisalongidele.
Missioon - Pro Beauté missiooniks on pakkuda juuksurisalongidele kvaliteetseid brände, professionaalset laialdast tuge ning stabiilset partnerlust. Tähtsustame seejuures jätkusuutlikkust ja mõlemapoolset arengut.
Ettevõtte väärtused:
Ausus - julgeme rääkida asjadest nii, nagu nad on, oleme läbipaistvad
Austus - inimeste, brändide ja aja väärtustamine
Avatus - oleme innovaatilised, peame tähtsaks uusi väljakutseid ja arengut
2004
Pro Beauté ettevõtte asutamine
Ettevõtte asutamise aastal oli Pro Beauté´s 1 töötaja
2004
Davines brändi lansseerimine Eestis
2005
Pro Beauté Läti kontori avamine
2010
ST.TROPEZ brändi lansseerimine
2010
Davinesi tippkoolitaja Tim Hartley koolitus Tallinnas
2012
KEVIN.MURPHY brändi lansseerimine Eestis
2012
Pro Beauté Leedu kontori avamine
2014
Pro Beauté tähistas 10. tegevusaastat
Ühtlasi oli Davines tegutsenud Eestis 10 aastat
2014
Pro Beauté´s on 4 töötajat
2015
OLAPLEX brändi lansseerimine Eestis
OLAPLEX lansseerimine koos Katrin Kruusmaaga
2017
Ceriotti tulek Eesti turule
2018
EDUKA JUUKSURI AKADEEMIA avamine
2020
Collagen 36 brändi lansseerimine
2021
S4 TEC brändi lansseerimine
2021
GLYNT brändi lansseerimine Tallinnas
2022
GRAHAM HILL brändi lansseerimine Tallinnas
2023
Pro Beauté´s on 32 töötajat
2023
Pro Beauté rebränding