Blogi
Pro Beauté on aastat alustanud uue näoga!
Aasta 2023 algas Pro Beauté jaoks uutmoodi. Ettevõte oli alates selle loomisest palju muutunud, kasvanud ja edasi liikunud.
Soovisime oma ettevõtte visuaalset identiteeti värskendada ja viia see kooskõlla meie arenguga. Viisime läbi Pro Beauté brändiuuenduse ja tutvustasime seda oma koostööpartneritele 13.jaanuaril suurejoonelisel kliendisündmusel Uuel Aastal Uutmoodi.
Brändivärskenduse käigus uuendati ettevõtte logo ja visuaalset identiteeti ning defineeriti ettevõtte uus visioon, missioon, väärtused. Töötati välja ka tunnuslause – Pro Beauté – Eduka juuksuri partner. Nagu ütleb slogan, on Pro Beauté peamiseks suhtrühmaks juuksurid – just nende edule aidatakse oma toodete ja teenuste kaudu vastastikuse partnerluse vaimus kaasa. Lisaks uuele logole sisaldab visuaalne identiteet ka uut sümbolit – 20-tahukat, mida hoiab hoolitsev käsi. See väljendab Pro Beauté mitmekülgsust, professionaalsust, kvaliteeti ning kliendikeskust.
Pro Beauté on alates selle asutamisest läbi käinud pika tee. Alustasime aastal 2004 Davinesi esindajatena Eestis, nüüdseks on meist saanud kokku 9 kaubamärgi ametlik maaletooja Eestis, enamuse brändide puhul ka Lätis ja Leedus.
Portfelli lisandusid aastate jooksul KEVIN.MURPHY, OLAPLEX, ST.TROPEZ, Ceriotti, Collagen 36. 2018 loodi oma koolitusbränd Eduka Juuksuri Akadeemia ning sellest peale on akadeemia ruumides igal nädalal toimumas mitmeid koolitusi, kus tutvustatakse Pro Beauté brände uutele koostööpartneritele ning tehakse põnevaid erikoolitusi pikaaegsetele klientidele ning ka huvilistele väljastpoolt. Eelmised kaks tõid ettevõttele kiire arengu. Toimus kolm lansseeringut – 2021 tulid Baltikumi turule S4Tec ja GLYNT ning 2022 lisandus meestesari Graham Hill. Eriilmelised ja erineva spetsiifikaga kaubamärgid annavad võimaluse pakkuda partneritele laia tootevalikut ning erinevaid hinnaklasse, laia spektrit teenuseid ja tooteid. Pro Beauté e-poe kaudu on kõrgekvaliteedilisi profitooteid võimalik osta ka tavatarbijatel.
Eelmisel aastal kolis ettevõte Nõmmele uutesse, avaratesse spetsiaalselt kohandatud ruumidesse, kus asub ka ladu, mis muudab tarned operatiivseks. Ka meeskond on järjepidevalt laienenud ning praeguseks on Pro Beauté Eestis toimetamas 24 inimest, Lätis 4 ja Leedus 4 inimest. Eelmine aasta tõi ka uue tegevjuhi – Uko Paabumetsa rolli võttis üle Liis Elts, kes on ettevõtte kasvamise ja arengu juures olnud alates aastast 2013. Olulisim, mida Pro Beauté on saavutanud oma tegevusaastate jooksul – suur hulk pikaaegseid lojaalseid koostööpartnereid ja igal aastal lisanduvaid uusi kliente. Just nende jaoks on ettevõtte meeskond andmas iga päev oma parimat.
Pro Beauté kliendisündmus toimus 13. jaanuar, kus osales peaaegu 200 külalist. Meeleoluka peo põhifookuseks oli ettevõtte uue brändingu tutvustamine. Kohal olid ka brändide rahvusvahelised esindajad: Nikolajs Selusenkovs – Davines Business Development Manager, East & South Europe; Lars Brandt – KEVIN.MUPRHY Global COO; Marc-Denis Rücker – GLYNT, Graham Hill, Head of International Sales; Massimo Morello – KEVIN.MURPHY SESSION.MASTER. Rõõm oli võõrustada meie ruumides nii suurt hulka pikaaegseid koostööpartnereid, kes olid tulnud meiega koos seda meie jaoks niivõrd olulist sündmust tähistama ja said nautida meie suuremate brändide kodumaade - itaalia, austraalia, saksa ja ameerika kööki ning mõnusat muusikat.
Pro Beauté on ettevõttena muutunud, aga me ei muutu inimestena – meie suhtumine ja eesmärk jääb samaks – olla toetavaks partneriks ja aidata kaasa meie kogukonna juuksurite edule.